Retourbeleid
Bij Geisha vinden we het belangrijk dat je de ruimte hebt om thuis op je gemak te passen. Daarom heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt. Binnen deze periode kun je besluiten om (een deel van) je bestelling retour te sturen. Artikelen die je retour wilt sturen, dienen ongedragen, ongewassen en – waar mogelijk – in de originele verpakking te zitten. Laat labels en hangtags altijd aangehecht. Zo kunnen wij het item netjes verwerken.
In je pakket vind je een retourkaartje met daarop een QR-code. Scan deze met je telefoon om het retourproces online te starten. Je kunt in één keer meerdere items aanmelden. Na afronding van het formulier betaal je €3,95aan retourkosten. Je ontvangt vervolgens per e-mail een persoonlijke QR-code als digitaal verzendlabel waarmee je jouw pakket kunt inleveren bij een PostNL-punt in de buurt.
Indien er geen retourkaartjeis meegestuurd bij jouw bestelling klik dan hier om in ons retourportaal jouw retour alsnog aan te melden.

Waar vind je je ordernummer voor het retourneren?
Je ordernummer (viercijferige) heb je nodig als je een artikel wilt terugsturen. Dit nummer staat in de bevestigingsmail die je van ons hebt ontvangen na je bestelling.
Gebruik je de pakbon (Packing List) die bij je bestelling zat? Dan vind je het ordernummer onder de naam reference nummer.
In het voorbeeld op de pakbon is dit nummer groen gemarkeerd.
Gebruik je liever een andere vervoerder? Dat kan. De eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening. Retourzendingenmogen verstuurd worden naar:
GSH Webshop B.V.
Singaporestraat 86
1175 RA Lijnden
Nederland
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. Het formulier kan je hier vinden. Zodra de terugbetaling in gang is gezet, ontvang je hiervan automatisch een bevestiging per e-mail.
Heb je vragen over het retourproces of kom je er niet helemaal uit? Neem gerust contact op met onze customer service. We helpen je graag verder.